lördag 23 januari 2010

39 grader varmt


och sol har min kära familj i Australien , här är det 2 minus och sol.
Jag är ingen vinterälskare men *if you can`t beat them,join them* så visst har det blivit några dagar av vinteraktiviteter även i denna familjen

Men idag har vi inga killar hemma och det som står på planeringskalendern i dag är en rensning av vinden ,bland möss och okända? ska vi ge oss upp och försöka rensa i skräphögarna som blivit av allt rensande i hemmet.
Ska faktiskt bli skönt att rensa upp och slänga

1 kommentar:

  1. Jag ska också rensa, någon dag. Finner inte riktigt energi till det men jag SKA göra det någon dag!
    Här har vi också haft lite vinteraktiviteter, pulka, skridskor och sånt. Jag är nog lite mer vinterälskare än vad du är och bättre med snö och minusgrader än plusgrader och blask..:) Kram

    SvaraRadera