onsdag 10 februari 2010

Det går framåt


framåt mot våren ,som jag längtar ,snö,kyla och is är ingenting för mig............jag vill ha VÄRME,SOL och LJUMMA VINDAR.,,,,
Ja ja i väntan på det får vi (för jag är säkert inte ensam om denna känsla) vänta och härda ut ett tag till.

Min städfirma har nått taket för vad jag kan ta i uppdrag och det känns fantastiskt att på så kort tid (2 månader) ha nått dit ,nu är frågan om jag ska fortsätta att ta emot uppdrag och anställa en städerska på timmar eller stanna ,tål att tänkas på .

I går var jag faktiskt riktigt trött och slut ,min kloka arbetskamrat D sa att ; du måste ladda batterierna någon gång också... jag berättade då att jag köpt garn för att virka och oljefärg för att måla ,en skön avkoppling tänkte jag ,och det tror du att du kan koppla av med? sa D, du kommer ju att stressa så du blir klar med det också , hm ,att vissa människor känner mig bättre än jag själv gör .........fantastiskt ;-))

2 kommentarer:

  1. Härligt att det gått så bra - det är du värd.
    Lyssna nu till din kloka arbetskamrat och varva ner ibland också.
    *kram*

    SvaraRadera
  2. Tanken med stickning och målning var ju bra i alla fall..:)
    Härligt att firman går så bra, fundera nu ordentligt på hur Du ska fortsätta med den. Kram

    SvaraRadera