onsdag 17 februari 2010

Ännu en ängel


Har lämnat jordelivet ,en mamma ca 10 år yngre än mig ,som dog i den djävla cancern .
Jag tänker inte lämna någon länk till hennes sida då det var hennes önskan att inte bli "känd", jag respekterar verkligen detta.
Det som slår mig dock är hur fort det kan gå på slutet ,har aldrig fått någon känsla av att slutet är nära förrän förra veckan och så har hon redan flugit vidare.........
Skönt är dock tanken på att cancersjuka inte ligger och tynar bort i månader som de kanske gjorde förr ,utan de får leva livet in i det sista.........

Nu ser jag henne och hennes "dossyster" tillsammans på varsin madrass guppande i ett solvarmt hav !!
Ha det bra nu ,var än Ni är .......................

1 kommentar:

  1. Livet är en gåta.
    Varför???
    Cancern verkar vara dagens pest, så många som drabbas - skoningslöst.
    *kram*

    SvaraRadera